Mtbua 3 senelik evlilik hayatımda 3 tunik 3 ayakkabı 2 bot birde mont 2 de eşofman takımı almıştım hamileyken rahat giyeyim diye baktım herşey çok pahalı bebelerime de almaya yetişemedim artık kumaşını alıp dikiyorum market ve kumaşa harcıyorum ne görürsem dikesim geliyor iyi kaptırdım bu ara kendimi ama 100 tl lik kumaş aldım eşimle kendime kombin yaptım instagramda sweatshirt kombinleri 200 tl ben 40 tl lik kumaşla yaptım geri kalan kumaşlarımlada kendime alt üst eşofman yapıcam bebeğime bi montuna 80 tl vereceğime kumaşını aldım montun 30 tl ye hallettim elimden gelse market ihtiyacını da azaltabilaem alahtan rlektirik doğalgaz çok gelmiyo