Tugcedgn evettt oldu çok şükür 1 aydır kullanıyoruz biz , ben 3 öğün yaptım aksatmadım kafana göre verince işe yaramıyor saatini aksatma bana doktorum 1 ml ver dedi 4 saat arayla, 4,8,12 saatlerinde veriyorum gece gündüz, he diyelim gece 4te uyuyorsa kaldırıp vermiyorum tabikiii 😇 alın ama gece olanını alın o uyutuyor hemde rahatşıyor bebek zaten ilaç değil o bitkisel var içinde hep e bebek sitesinde var söyleyin gelir hemen