yerlersenietipuf Televizyonunuza ses var ama görüntü yok yaklaşık bi haftadir woon marka. Yakın zamanda yaptıran var mı ücretleri ne kadardır. Aksilik evdeki internette yok bakımı varmış ne kendi netimde bitti. Şu çağda teknilojisiz internetsiz kaldım 🤣😂
maysa-19 yerlersenietipuf ekran bı parçami kartmi ne değişiyormuş oda pahalıymış.o yüzden yeni almisti arkadaşım garanti yoktu başka tamirciye yaptircakti riske atmadilar.yeni aldilar
_negolen_ yerlersenietipuf evet babamların televizyonda tam olarak böyle olmuştu 3 bin TL istemişler yapımına Led kartı varmış içinde o yanmış, 😂😂 arçelik marka onların ki 5 bine TV aldı yeni yaptıracağıma dedi
Ebru-isil yerlersenietipuf ekran kartı yanmış olabilir bizim bi kere ekran gitti elektrik gidip gelmesinden kaynaklanıyormuş tabi biz servisi çağırmadan önce akım korumalı priz aldık bizle alakalı değil akım korumalı prizimiz var demiştik garantiden yapmışlardı yoksa para alacaklardı priz olmasa :) yoksa tv orası kadar tamiri
Deletedmom_26 yerlersenietipuf Ekranda bulunan ledler bozulmuş bizimde öyle olmuştu bikac ay önce 500 civarı şuan belki daha fazladır
Adamelis12 yerlersenietipuf çok yüksek ihtimal içindeki ledler yanmış 🤦🏻♀️ Bizimde olmuştu eşim yaptı. Kendi dükkanı olduğundan ne kadar olur fikrim yok ama vardır yine 600-700 yukarısı vardır aşağısı yoktur 😩
Laden yerlersenietipuf ekran kartı mıydı neydi yalan olmasın şimdi yanınca içindeki bir parça daha yanıyor. İkisini bir yapıyorlar. Birkaç ay önce 650 ye yaptırmıştım aynı şekildeydi🥲 ay pardon led ti sanırım ya ama bağlantılı bir şey daha yanıyormuş öyle demişlerdi
Musabzehra yerlersenietipuf gecen yazın aynen böyle olmuştu. Ekran yanmıştı bizimkinin. 400 e yaptırmıştık. Şuan kim bilir ne kadar olmuştur