Citlenbigim22 benimkide ilk alışıyor insan ben aşırı panik olurdum sonra sakin olmaya çalıştım baktık ben sakinsem bebeğim daha huzurlu şuan daha iyiyiz alıştık birbirimize 8 aylık oldu kızım şimdi sevgisini gösteriyor hal ve hareketleri değiştikçe daha tatlı oluyorlar her anının tadını çıkar annesi sakin ol ağlayacak mızmızlanacak öyle böyle büyüyorlar ☺️