Kizlar merhaba bu postu geçenlerde açmıştım yine açıyorum 😂 oğlumun ağzının kenari her hafta böyle kızarıyor iki güne geçiyor 6 ay 13 günlük iki tane disimiz var o yüzden oluyormuş salyadan dolayı iki üç aya kadar düzelirmis eşim hastanede çalışıyor doktora sormuş öyle dedi sizdede oluyor mu böyle bazen kafamda kuruntu yapıyorum alerji diye ama alerji olsa çocuğa hiç visey yedirmemem gerekiyor bilemedim valla elinde sürekli ağzında salyali hep 