Bu soruya cevap veren Cok kesim oldu
Kimisi dedi ki sezaryen doğum arttı.. normal doğumla da alerji olan bebek var.
Kimisi dedi ki progestan ilacı.. kullanmaya da da alerji var.
Kimi dedi ki genetik.. ya genetikse niye önceki çocuklarda yoktu..
Kullandığımız folik asitler yaptirdigimiz aşılar mi anlamadım..
Yine her şeyin organik olmasına dikkt ediyoruz köyde kendimiz üretip yiyoruz kışın ama demek ki oluyor yine de.