Bety2 Bebeğim 2,5 aylık kabız 4gündür kendini sıkıyor . Öyle olunca da çok üzülüyorum. Normalde bebeğim ayaklarını kaldırınca yapardı gazını yapıp yapıp . Şimdi yapamıyor of
290818 Bety2 1 çay kaşığı zeytinyağı verin daha sonrasında karnını ovalayın yağ ile en kısa zamanda yapacaktır
uzlet Bety2 canım Eczaneden içilebilir zeytinyağı al bebekler için ben de öyle yaptım Her gün bir çay kaşığı veriyorum Bir zararı olmaz ama Eczaneden bebekler için içilebilir olandan al
miracinannesiii Bety2 sadece anne sütü mu aliyor mama da içiyor mu anne sütü alıyorsa kabız olmaz ama mamayı çok veriyorsanız onda olabilir mamasını az koyun yada değiştirin başka marka alın onun haricinde gazi varsa çişini yapamayabilir benim oğlumda öyleydi gazını çıkardıktan sonra peşinden yapardı hemen kakasi sert mi bebeginizin