aliMommy Kızlar evimi boyatmak istiyorum ev sahipleri bu konuda yardımcı oluyorlar mı yoksa kiracıya mı ait oluyor herşey evimiz büyük çünkü
Tamamannecim aliMommy biz kendimiz boyattık ev sahibini ilgilendiren bir durum degil halihazırda oturduğunuz ev ise
Bozzzzy aliMommy kiracıya ait, ya evi boyalı kiralarsın boyalı bırakırsınız yada boyasız kiralar boyasız bırakırsınız
Ulku1234- Kiracıya ait oluyir diye biliyorm . Ya evi ilk kiraladiginizda boyaliysa çıkarken boyatiyirsunuz . Yada boyalı değilse boyatiyirsunuz çıkarken boyatmiyorsunuz
herseyguzelolacakk aliMommy evi ilk tutarken nasıl aldıysanız o şekilde oluyo diye biliyorum. Örneğin evi tamamen boyalı kiraladıysanız kaç sene oturursanız oturun boyalı temiz çıkmanız gerekiyor. Kirli aldıysanız da boyatıp boyatmamak size kalmış. Ev sahipleri karşılamıyo yani
Bhr28 aliMommy keyfi olarak evde değişiklik yapmak istiyorsanız o zaman size ait. Ayrıca ev sahibini de bu konuda bilgilendirin, boya yapmak istediğinizi söyleyin
aliMommy Bhr28 evet söyliycem tabiykide rengini falan değiştirmek istiyorum çünkü sorun çıkmasın diye