Oğlum 3 ay 25 günlük , atak hafif geçer diye umut ederken kötü bir başlangıç yaptık bile. Uyutamiyorum uyuttum diyelim 10 dakika sonra ağlayarak uyanıyor. Gece desen uyku hak getire.. biliyorum zamanla geçecek doğal bir süreç ama benim ricam başından geçen deneyimli annelerimiz bir nebze de olsa işe yarayan yontemlerini paylaşırlarsa bende oğluma biraz yardımcı olmuş olurum . 🥲