Kızlar bebeğim 50 günlük yaklaşık 2 hafta öncesine kadar az az günde 5-6 kere kaka yapıyordu şimdi günde bir kere ya da iki kere yapıyor ama dolduruyor bezi kabız olmasından korkuyorum bugün kendini çok sıkmaya başladı şu saat oldu hala kaka yapmadı başına gelen var mı acaba