Merhaba arkadaşlar başlıktan da belli olduğu gibi spinal anestezi ile olacaktı ama uyuşma olmayınca genel anestezi altında doğum yapmış doğum yapmış bir anneyim bebeğim iki yaşına girecek
Sorum söyle size eve geldiğimde sağlık ocağında vurulmak için 10 tane iğne verdi Doktorumuz vuruldum ama bacağım halen uyuşuk iğne yapılan yerdw his yok
Neden acaba
Böyle bir şey yaşayan varmı acaba 🤔