homosapiens benim kızım doğduğundan beri uyumayı seven bir bebek değildi. Uykuyu hiç sevmiyor bir sarılık olduğunda uyuduğunu gördüm desem😕kolikti uykuları zordu. 12. Ayına kadar 2 uyku yapıyordu toplamda 1 saat oda. 12. Ayından sonra artık uyumadı tek uyku 40 dk. Şimdi 26 aylık hala 40 dk uyuyor ama istemiyor arada uyumadığıda oluyor üzülüyorum bende bırakacak diye şu kadar uyumalı bu kadar uyumalı diye olmadı bizde.