Esmanur277 Kızlar 3 aylıkken fark ettik bebeğimin bir yanağı diğerine göre daha şiş . Şimdi 15 aylık hala geçmedi doktorda bir şey demiyor. Sizce normal mi ? Bilgisi olan var mı ya da önerisi ?
Yagmurefe3 Canim bnm.oglumunda oyleydi damarinda kist gbi bisey varmi hemonjiyom diyorlar iyinhuylu damar kisti 3 yasina gircek biraz azaldi ama hala var