Kızlar, size bir sorum var. Oğlum 11.5 aylık anne sütü almıyor 4 aylıkken bıraktı. Mama içmeyi de hiç sevmez. Bu zamana kadar kaç tane mama markası değiştirdim yok istemiyor çocuk içmiyor. Ben de 6. aya kadar öyle böyle getirip ek gıdaya başladım. Ek gıda dediğime bakmayın bizimki ek gıda değil tamamen gıdayla beslenmek. Ek değil yani aslında Şöyle ki kaşığa çok düşkün bazı sitelerde toplam ek gıda miktarı 3 çay bardağını geçmemeli diyo ama ben formül süt veremediğim için maalesef hep yaptığım yemeklerden çorbalardan veriyorum ve 3 çay bardağını hayli geçiyor tabi. Zorla da yedirmiyorum yiyor yani. 6. aydan şu zamana kadar bir sıkıntı yaşamadım ama bir sorayım dedim bu kadar gıdaya düşmenin bir zararı olur mu.