Kattyperryy Iııı ediyor sallarken biseyi mi var yoksa beni mi taklit ediyor ben ııı diye ninni soyluyorum mırıldanarak o da ıı diyor 5 aylık daha
UmayGmz Kattyperryy benim kızımda kendi kendine mırıldanıyor aaa diyo bişeyler daha da diyo tabi anlamıyorum önceden ninni çok söylerdim artık kendi söylüyor diye ben söylemiyorum 😂
Cennet-Eserr Kattyperryy benimki haftaya 4 aylık olacak ben doğduğu günden belii ağzım kapalı bi şekilde ıııı ıııı ıııı diye uyutuyorum emziği ağzına aldığı andan itibaren oda ııı ııı diyo uykusu geliyo yani uyuması gerektiğini belirtiyor size 🥰
Kattyperryy mehmel54 ııı eeee diyor 😂 acaba biseyimi var diyorum yoksa benimi taklit ediyo uykusu gelince yapiyo bide bunu
Yica Kendi kendine ninni söylüyorlar 😍 oğlum 8.5 aylık oda yapıyor kendi kendi uyutmaya çalışıyor. Bende eee hıı ya da hu hu diye uyturum herhalde onu taklit ediyor
Yica Kattyperryy yaaa işte kendi kendini uyutmaya çalışıyor. Sıpa ya 😍😍 Ben bunu gördükçe tünelin sonunda ki ışığa inanıyorum açıkçası bir gün kendi kendine uyur diye 😅😅