1 hafta önce 2 urun birleştirme yaparak sipariş verdim. Önceden iletişime geçiriyorum aslında ama boşluğuna geldi direk alim yaptım. 1 hafta oldu ne kargoya verildi ne uygulamaya girdigi halde cevap vermiyor. Başka bir siparişi daha önce iptal etmiştim ama bu birleştirme yaptığım için mi bilmiyorum iptal için tıklayınca böyle bir ödeme yok diyor. Ama banka hesabına bakınca da çekilmiş görünüyor. Nasıl yapayım fikri olan var mı ya