Yagmurefe3 kilo alımı iyiyse şu an için sorun yok dediğin gibi doktorlar çok normal diyor ben kaç kez gittim sağlık ocağı, hastane vs. Biraz zaman tanı dediler geçiyor sonradan yavaş yavaş. Alerji olabilir reflü olabilir fakat bunlar için çok erken. Takip etmelisiniz azalma olursa bu iyi demek
Ben şahsım adına uyurken tek basina bırakmadım bir şey olmasın diye ve hep yanlarına yatırdım. Hep görebileceğim bir konumdaydı. Zaten dediğim gibi gecti şükürler olsun ki