Defneeminannesi Kızlar bebeğimin göbek bağı düşmedi diye yıkıyamadım. Boyun altı isilik gibi oldı doktor fucidin verdi ama o daha kötü yaptı. Bende pişik kremi sürdüm. Bugünde zeytinyağ sürdüm ama en ufak sıkıntısında daha kötü oluyo başına gelen oldu mu
JackDaniels Defneeminannesi Göbek bağıyla yıkayabilirsiniz. Sadece iyi kurutmak lazım göbeği. Varsa fıs fısından sıkabilirsiniz
Defneeminannesi JackDaniels düştü çok şükür dün yıkadım ama boyun altı geçmedi hala dokununca canı yanıyor
JackDaniels Defneeminannesi Ah kıyamam çok geçmiş olsun😢 Sarı kantaron yağı iyi geliyor okumuştum burada🙏🏻