Aminebilgi Yaklaşık bir haftadır bende uçuk çıktı? Bebeğimi öpmeye korkuyorum. Ucuklu bölgeden uzak tutuyorum. Ben de ucuguma hiçbir şekilde dokunuyorum. Ola ki elim falan değdi hemen sabunla yıkıyorum. Acaba abartıyor muyum? Bebeğimi öpmeyi öyle özledim ki😢
Eskici777 Aminebilgi herpes virüsü herkeste farklı şeye yol acabılır. Sizde uçuk yapmış mesela. O yuzden uzak durmakla iyi etmışşınız
Aliaslan1 Aminebilgi bulaşabilir ve çok tehlikeli bebekler için ama kuruduktan sonra öpebilirsiniz sulu kısmı gidince. Ben maske takmıştım hep yanlışlıkla öpersem diye. Ama bir hafta olmuş artık kabuk bağlamıştır
Barlasb10 Uçuk için asiviral krem var eczanede 1 günde kurutuyor ben uçuk çıkıcağını anladığımda sürüyorum hemen adı doğru olmayabilir ama ona yakın bişeydi mavili beyazlı minik bi tüpte
Aminebilgi Eskici777 Bebeklerde ilk iki yıl kan beyin bariyeri yok bu yüzden özellikle ilk aylarda çok tehlikeli olabiliyor. Çok önceden okumuş olduğum bir haber beni çok endişelendirdi. Bu yüzden uzak durmaya çalıştım elimden geldiğince. Ama ne zor bir şey. Bebeğimi öpmeyi o kadar özledim ki…