Kuzeymiram Ben doğduğunda veriyordum çünkü yazindi dili damagi kuruyordu kaşıkla az az veriyordum emziriyorum bu arada 4 5 aylıkken yoğurt meyve püresi gibi vs şeyleri verdigim için iciriyordum o biberonla değil bardakla veya kaşıkla biberonla direk boğazına gidiyor ağzı islanmiyor mama icirenlere verin diyolar ama arkadaşım veriyordu