Hic lazere gitmedim. Emziriyorum 3. Aydan sonra gitmeyi düşünüyorum buz lazere. Etkili olacak mi diye denemek için önce biyiktan baslamaya karar verdim. Kıl koklerim cok kalin. Cimbizla da alsam agdayla da iple de alsam iki güne tekrar çıkıyor. Bildigim kaderiyla lazere gitmeden jiletle aliniyor. Ben gidersem bıyık için de mi orayi jilete vurmam gerekir. Sonuçta yüz bolgesi. Zaten tuylerim çok lazeri denemek istiyorum tam guvenmiyorum da jilete vurdugumda daha kötü cikmasindan korkuyorum. Yoksa jilete gerek mu? 🤔 Nasıl gitmeliyim