GokSuM Busra2326 oy minnoş. Bazı insanları baş parmağı ikinci parmaktan kısa oluyor sanırım öyle. Hiç sıkıntılı durmuyor 🥰
Angelangelll GokSuM Benimde öyle parmaklarım ikinci bebeğimde öyle. Hatta hamarat olur böyle olanlar derler ben öyleyim şahsen😁
M-r-v Busra2326 benim bebeğimin iki ayagininin parmakları da böyle. İlk bende niye böyle ki dedim. Sonra baktık babaannemizin parmakları da böyle. Gayet normal yani. Yapısal bisey 😍