7 ay 10 gunluguz şimdiye kadar hiç yormadı oğlum beni çok şükür allaha çok sakin bi bebek fakat bu 3 4 haftadır bi acayıp sinirli oldu istediği birseyi yapmayınca canı yanarcasina ağlıyor birde eliyle dovuyo bildiğin bu yaşta ne bu sinir anlamiyorum yaa birde böyle kızgın kızgın sesler çıkartıyor falan dün gece sağa sola dönemedi diye ben döndürdüm ay bana nasıl kızıyor uykuda gözleri kapalı dovuyo güya beni böyle olup düzelen var mı inşallah sadece bi ataktır şu duruma çok üzülüyorum elimden geldiğince sakin davranmaya çalışıyorum böyle sinirli olması çok uzuyor beni 😣