Kızlar eşim kovid olabilirmiş test vermeye gitmiş iş yerinden şimdi gidiyor bizde temaslıyız haliyle. Bende bir belirti filan yokta benide temaslı olarak söylerse karantinaya alırlar mı benim bildiğim artık temaslı olanlarda belirti yoksa test negatifse artık almıyorlardı. Bebeğim de var çalışıyorum da aynı zamanda