Nur1212 Merhaba biz 6.ay da kask takmaya başladık volkan hoca her gun 20 saat takmamız gerektiğini söyledi sadece kaskın iç kısmını temizlemek ve bebeğin kafasının biraz rahatlaması için çıkarttım onun haricinde hep 20 saat taktım biz temmuz ayının ortasında taktık havalar çok sıcaktı ilk başlarda bebeğim hiç istemedi çok ağladı yüzünde hafif iz oldu özellikle gece sanırım kask çok rahatsız etti 3 gün falan zorlandık ama pes etmeyin ve çok ağlarsa da hemen çıkartmayın bir süre sonra alışıyorlar