Dimitrina_kovaceva AyselAzra robot + blendr Karaca goldrose rengini aldım 1.5 senedir kullanıyorum tık demedi cok harika 🤗
Gzdzeynep AyselAzra bendeki tefal 2012 yılında almıştım 2013 den beri kullanıyorum bıçakları körlenmeye başladı ama hala taş gibi bozulmadı. bilindik markalardan şaşma derim.
NunuDudu AyselAzra tefal activflow çok memnunum. Sadece mikser kısmı biraz etrafa sıçratıyor. Onun haricinde blander ve robot kısmı çok çok iyi.
AyselAzra Dimitrina_kovaceva takım dımı canım hem pasta ıcın hem pureler yapmak ıcın ek gıdaya gececm
Dimitrina_kovaceva AyselAzra evet ucuna çırpıcı ucu takınca pasta kek yapılıyor, bıcaklı ucu takınca blend yapıyor. Bide robotu var hazneli ona takınca da robot görevi görüyor bişeyleri ufalamak icin. O robotun rende ve dilimleme özelliği de var
Dimitrina_kovaceva AyselAzra model adı Karaca flamingo 1400-1500 arasıydı fiyatı şuan . Ama bide bunların hamur yoğuran versiyonu cıkmıs istersen ona da bak 😅
AyselAzra Kızlar sanırım almama gerek yok ek gıda ıcın blendr kullanmayın dıyorlar sonrada sıkıntınyasarsın dıyorlar burkadıler
NunuDudu AyselAzra ek gıda içinmiydi. Yani ben 2 kızımda da hiç püre yapmadım blw alıştılar döke saça yediler.