Merhaba arkadaşlar, pazartesi testimm pozitif çıktı öğrendiğimden beri dikkat ettim bebise fakat öncesinde bulaşmış olabilir. Dün gece ateşi çıktı ve ağiz dolusu kustu acile gittik kusma için iğne yapıld calpol ve enfeksiyon şurubu yazıp gönderdiler. Daha önce covid geçiren doktor olan ve varsa yazın lütfen. Nasıl bir yol izleyeyim. Şurubu verip bekleyeyim mi özele falan götüreyim mi?