Evet ona sarılmak, kucaklamak çok güzel bir duygu ama bütün gün kucakta taşımaktan sırtım belim tutmuyor. 10 dk bile oyalamıyor oyuncaklar ne yapsam nafile yanında onlarla oynarken de onunla oturmamı istiyor zaten yalnız kalmıyor 10 dk sonra direkt bana dönüyor kucağıma atlıyor. Geçici midir ne zaman geçer bilmiyorum ama uzun zamandan beridir böyleyiz 😢 Emekleme girişimi falan katiyen yok ne denediysem yüzüstü pozisyonda durmak istemiyor hiç gayreti yok.