Anonben34 3 ay 13 günlük geceleri 12de başlıyor 3 e kadar ağlıyor çığlık atarcasına bazen de çok memnuniyetsiz oluyor neden acaba atak dönemlerinde mi geceleri ağlamaması için ne yapmam lazım huy edinmiş sanki