Kızlar bebegım 8 aylık olucak alttan iki dişimiz var gündüz uykumuz güzel Ve çok şükür huysuzlugumuz yok ama gece olunca sabaha kadar 6 kere kalkıyor ağlaması yok kucağımda pispişlayıp geri yatıyor yada emerek aç olduğu için uyanmıyor yatarken mama yapıyorum sütüm de yetıyor dişten olsa huysuzluk yapar dıye düşünüyorum neden uyanıyor ya sizde durumlar nasıl