Kızım 6. Ayına girmek üzere , emziği 2.ayında bıraktı ve bırakalı gece hep meme istiyor, bazen 40 bazen 30 bazen saat başı 🥴 meme vermezsem tüm binayı ayağa kaldıracak şekilde ağlıyor, bu kısır döngüye dur demeli ama nasıl😔 gündüz ise bazen memede bazen de ayakta sallanarak uyuyor çok denemedim başka türlü uyutmayı ama yok , bir kere bile dalıp kendi kendine uyuduğunu bilmem 😟 gündüz bir şekilde geçiyor ancak bu durum geceleri çok zorluyor 🥺