Merhabalar oğlum 10 aylık kızlar ilk 2 aylıkken bacağında beyaz bir leke gördüm aa varmıydı acaba yokmuydu sonradan mı oldu derken. Hatta buraya da yazdım beyaz doğum lekesi diye düşündüm. 2 gün önce tekrar başdırının iç kısmında o kadar büyük olmasa beyaz bir leke var. Altını alırken bunu görmem müz mümkün değil. Sonradan çıktı. Vitiligo birden oluşuyormuş. Anlamadm çok üzgünüm. Çocuk doktoruna randevu aldım ama cildiye ye yönlendirecek muhtemelen. Böyle bir şey yaşayan var mı beyaz lekesi olan var mı aranızrq