Leman01 ablam koşuyolundakine götürdü yeğenimi ama sıkıntı şurda ebeveynli olduğu için her bir şeyde annesi alırmısınız yanınızda tutarmısınız gibi gbi şeyler söylüyorlarmış yani sonuçta çocuk enerji atmaya sosyalleşmeye gidiyor evet kimseye kendine zarar vermediği sürece yapma etme demek kurallar çerçevesinde devamlı engellemek bana çok saçma geldi zaten yeterince evde yapma etme demek durumunda kalıyoruz özgürleşmeleri gerek çocukların böyle ortamlarda bir otorite sağlanacaksa ebeveyn 2 ders sonrası dışarıda beklemeli orada ki oyun abisi veya ablası dikkate alınmalı bundan sebep sadece 1 ay gitti yeğenim yani ablamın söylediği avmlerdeki oyun parkurlarına götürüp dışarıdan onu izlemem daha iyi dedi bende maltepe’ye gönderecektim göndermedim oyun grubu bakıyorum bende ama öyle devamlı yanında duracağım değil daha fazla sosyalleşebileceği bir grup istiyorum