frambuaz zaten saçma sapandı iyice saçma oldu heryil bisey değişir mi ya yemin ederim kafa kalmadı insanda habire eğitim sisteminde farklılıkları takip etmeye çalışıyoruz bu nedir ya e böyle olunca o zaman önüne gelen girer, peki bölüm nasıl olucak yani ne biliyim bi tıp hukuk bunlar yüksek puanlarla olan bölümler mesela neye göre olucak ki vallahi bisey anladıysam ben arap oluyum ya kendimi dağdan indim şehire gibi hissediyorum