Merhabalar kizlar, bebeğim nerdeyse 9 aylık olacak.. Bir tam yumurta( tam yumurtayaya yeni geçtim), bir tatlı kaşığı tulum peyniri veriyorm. Öğlen pekmezLi yoğurt , öğleden sonra 3 gibi meyve akşam da tarhana ya da sebze çorbasi yapıyorum. Ve günde iki öğünde 180 CC mama veriyorum . Meyve dışındaki öğünleri az yiyor.
Sizce az mı? İçime bir türlü sinmiyor. Siz nasıl yapıyorsunuz ?