cemre_-34 Ya bir kaç kere gördüm de kehribar bebek kolyesi hiç kulandınız mi ise yarıyor mu geceleri uyurken çıkarıyor musunuz tavsiye ediyor musunuz ??
Snowglobe cemre_-34 5 aylıkken 2 diş çıkardı peş peşe hiç anlamadık o yüzden olduğunu düşünüyorum. Geceleri çıkarmıyorum
AytenMina cemre_-34 ben 9. Ayında almıstım ama hiç fark görmedim yine de takıyorum uyurken veya duşta cıkarmıyorum
simiyyy Bilimsel olarak bi yararı yok dedi geçen gün doktor bir anne. Birde sorduklarımın yarısı fayda etti yarısıda fayda etmedi diyor. E gerçek kehribarlar normalde pahalı olur ucuz olanlar kehribar değildir zaten. Bende almadım
Papatya58 Ben doktorumuza sordum. Tıbben önermiyoruz ama kullanan hastalarım var memnunlar ama boncukları yutmayacağından emin olmalısın takip etmelisin dedi
Eymeneylul0 Ben kullaniyorum bi ay oldu alali 6 aylık kızım salyasini azalttı diş daha yok bilmiyorum uyurken çıkarmıyorum
Lulemom cemre_-34 2 aydır kulluyoruz. 4 aylıkkn takmaya başladım. salyayı baya azalttı. henüz diş huzursuzluğu yok 6 aylık şuan. Dişi çıkmadı. Belirtide vermiyor. Banyo dışında çıkarmıyorum.
alptoyyy Demura gece yatarken boynunu şıkmış kıpkırmızı olmuştu bende çıkardım geceleri gündüz de eliyle cekti çıkarırken bogazını sıkıyordu az kala takmadım hiç