Kizlar bebegim 2bck aylik 3 kere röntgen cekildi bebegime doktor kitle olabilir dedi akcigerinin arka kisminda kucuk birsey gozukuyor dedi ama tam bisey diyemem dedi tomografi istedi ama cok zararli dedi doktor daha kucuk bebegin boyle durumla karsilasan varmi ???