DenizAli21 Merhaba anneler bebeğim 8 aylık beni emiyor düzenli olarak 2 gündür sol göğsümde ele gelen top gibi bir şişlik ve çok ağrı var bilgisi olan varmı acaba devam ederse doktora gidicem randevu bulana kadar bilen varsa yardımcı olabilir mi