Theanaaa Kizlar neden olur bu genetik bi sorun mu acaba kan testlerimiz falan temiz kafa buyumesi yerinde sukur 3 aylik hala acik ama cok az.
Byza9721 Theanaaa bizimde öyleydi ama Bi problem olmuyormus çünkü kafatası kemikleri sadece bıngıldaktan gelişmiyomus doktorumuz öyle söyledi
miroos Theanaaa merhaba canım nyeni dogum yaptim bende 18 gun oldu bebegimin bingildagi yok denilecek kadar kucuk doktorum her ay takip olucak ilk 3 ay cok onemli dedi dogun sirasinda zorlanmadanda kuculebiliyormus
Theanaaa Hilal-95 daha onceden kapanabiliyor ya da kapanmak uzere gibi ama kafa büyüyor sa sıkıntı olmuyor yani ucuncu aya ulastik zaten takipte
Theanaaa Byza9721 kac aylik bebeginiz evet doktorumuz bizede oyle dedi artık 3 aylik oldu sorun olmaz kapansada dedi bazi bebe kler bıngıldak olmadan doğuyomus hatta
Hilal-95 Theanaaa bnm bebeğimde 3 aylık yarın kontrol var ölt bşy duymadm ama hala yumusak gibi dokunmuyorm korkudan fazla ama sıkıntınolsa sölerler heralde ölcüyorlar bızımkınıde ama hep 1 sene snra dediler bana