Herkese merhaba lutfen bana yardmcı olun ıyıce bunaldım bebeğim 5 ay 13 gunluk dr tavsiyesı ıle az az tadımlara basladık neyse bu konuda sıkıntı yok. Doğduğundan berı tek anne sutu aldı 65 cm 7 kg suan ama son zamanlarda ozellıkle gecelerı uyuyamıyor dalamıyor gözlerı kapalı aglıyor meme arıyor , bu sure zarfındada benım gelın gıttıgm yer cok kalabalık yetısemıyorum dınlenemıyorum sutum belkı yetmıyodur gecelerı uykuya dalabılmesı ıcın mama da vereyım ogun arasında dıyorum belkı karnı tok olursa daha ıyı uyur dıye düşünüyorum, tabi bunda kayınvalıdemın etkısıde var doymuyormu acaba mama verelımmı verelımmı flan flan . Hersey bır tarafa tek düşündüğüm bebegım cok huzursuz . Önceden eşim ben bebeğim yaşadığımız için sıkıntı olmuyordu belki şu an dinlemediğim için sütüm az geliyor diye düşünüyorum Aptamil ile başlasam nasıl olur mama hakkında hiçbir bilgim yok beni bilgilendirir misiniz teşekkür ederim 🌸