Alimmm44 Bebeğim ilk 4 ay çok güzel uyurdu Akşam 10 da uyurdu gece 3 gibi uyanırdı ama 5. Ayımızda herşey alt üst oldu bazen gece 20 dk bir uyanıyor ne yapmam lazım şuan 6 aylık
Derinsart Alimmm44 10 aylık biara düzene girmişti 2 hafyadir baya kötü dediginiz gibi 20 dk yarım saat uyanıyor benim mesaim 7 de başlıyor çalışıyorum da gece felç gecince gün icinde de kötü oluyorum
Keskeuyusamm 15 aylık kızım hala belli olmaz uykuları bi iyi bi kötü o yüzden bir düzen bekleme canım