İyi günler hanımlar bebeklerinizle çocuklarınızla sağlıklı huzurlu günler dilerim. Benim bi sorum olacak Hepimizin çocuğunu rabbim bağışlasın ellerinizden öper bi oğlum var 5.5 aylık, ve 3 haftalık da hamileyim 🙂 böyle bi durum yaşayanınız var mı aranızda, iki Doğum arası 15 ay olmuş oluyor bana ve çocuklarıma ne gibi zararları olur ? Hamile iken emzirme konusundada yardımcı olur musunuz