Merhaba arkadaşlar sezeryan Doğum yapalı 60gün oldu göbeğimin altı sarkmış durumda dikişlerimin üstüne inmiş durumda çok kötü halde internette owlinin korsesi öneriliyor aranızda kullanan varmı işe yarıyor mu acaba?önerileriniz nedir nasıl geçer bu sarkmalar