Kızım 5 Ay 2 günlük. Kucagımda yüzü bana dönükken kendini hep geriye atıyor. Cok kasıyor kendini. Cevremde ki herkes bu cocugun bir hastalıgı var bence diyor. Dün doktora gittik rütin kontrol için. Her hangi bir şey demedi bende acıkcası sormayı unuttum sadece kontrol etti her yerini kalçası cıkıkılıgına kadar baktı. Bir sorun olsa görür müydü sizce ve benimle aynı durumu yaşayan var mı?