Kızım dogdugundan beri geceleri cok güzel uyurdu. 2defa kalkardı sadece. 4.ayla bir bozuldu uyku düzenimiz. Bozulma o bozulma. 8.5 aylık hala düzenli değil. İster istemez onlar da haklı. Beyin aktivireleri artıyor. Yeni şeyler öğreniyorlar. Onlar için de cok zordur eminim. Yapacak da cok bir sey olmuyor malesef. O aylarda cok aglama olmamıstı. Sadece geç uyuyordu ve sık uyanıyor du. Belki diş sancısı da başlamıstır. Asıl aglamalı uyanmalar 6., 7.,8.aylarda oldu