Oykuuuuuu Kızlar oğlumun göbek deliği hafif şişti doktora fotoğrafını attım göbek fıtığı olacak gibi duruyor kontrolde bakarız dedi. Başına gelen oldu mu hiç doktor sağlığına herhangi bir zararı yok dedi ama tedirgin oldum yine de
Ervakts Oykuuuuuu bizde de vardı bebeğim kolik okunmaktan ağlamaktan olmuş zamanla küçülür dedi zaten yarım cm di geçti çok şükür
Mavis34 Oykuuuuuu benim.oglumunda kocaman olmuştu ama ağrı yapmaz demişti doktorumuz 1 yaşına kadar karin kasları geliştikçe kaybolur demişti. Şimdi 4 aylık olacak nerdeyse normale döndü sayılır