Kızlar bebeğim 9 ay 10 günlük. Doğduğu günden beri devam sütü sadece uyurken veriyorum içiyor kesinlikle uyanıkken içmiyor. Sabah kahvaltısı öğlen uykusu öğle de çorba akşam da ne yaparsam hepsinden az az zorla yemiyorum. Sadece tarhana çorbasını istekli içiyor. Başka bir şey yok. Ama bu iki gündür gece süt bile icmedi. Dişleri de henüz çıkmadı damarları şiş ancak çıkma gibi bir durum söz konusu bile değil. Acaba zorluyor mu. Gece sürekli dönüyor , ve 2 saatte bir ağlayıp tekrar uyuyir. Dün yemek yemediği için artık bağırmaya başladım ye ye diye sonra vicdan yaptım bende ağladım sarıldım kokladım öptüm ama yemiyor yemeyince kahroluyorum. Ne yaomaliyim siz neler veriyorsunuz 9aylik nasıl bekliyorsunuz neler veriyorsunuz öğünlerde devam sütü veren var mı aranızda lütfen post üstte kalsın ve detaylı paylaşımlar yapalım.