Hanımlar günaydın kızım bugün tam 4 aylık oluyor çok şükür 🙌 kolik sancılarımız 3 aydan sonra azalarak geçti. Hipp combiotic kullanıyorduk fakat hem fiyatları çok arttı hemde stok bulamıyoruz maalesef değiştirmeye karar verdim ona en yakın gaz yapmayan mama önerilerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden 🥰