birbebekannesi33 Elifinannesi33 hakan bey var cok iyi bir doktor Ali ilten var ona gitmeyin bence ama cok asık yüzlü
karabiberimm Elifinannesi33 ben geçen ay götürdüm bi hemşire tanıdığım orda çalışıyor yeni doktor başladı çok iyi dedi genç bir dr Mümin Fatih Sağcan harika bir dr dakikalarca muayeneye etti normal de başka dr gidiyorduk girmem le çıkmam bir olıuor du ben çok memnun kaldım tavsiye ederim
Cansu4401 Elifinannesi33 yani canım ben orda doğum yaptım levent beye gotrdum iki üç kere iyiydi şuan akademiye gidiyorum ama illa forum diyosan leventi bidene
BirAlparslanAnnesi Cansu4401 ismail beye mi gidiyorsunuz ? Bende hanımefendiye akademideki ismail beyi önerecektim
Elifinannesi33 Cansu4401 canım Levent şimdi iyi mi yani bebeğim 1 haftadan fazla ishal gecmiyo sence güler yüzlü yani ishal iyi anlar mı ilgilenirmi
Elifinannesi33 birbebekannesi33 Ali Hakan mi canım dedigin bebeğim 1 haftadan fazla ishal anlar mı neyden olduğunu iyi midir guleryuzlu mu bide İbrahim pekmez iyi diyolar o da akşam saatinde randevu gidemiyorum o saate o yüzden başka doktor olsun diyorm
karabiberimm birbebekannesi33 Ali iltene bende gitmiştim hiç memnun kalmadım insan soru sormaya korkuyor du öyle bir mizacı var
Cansu4401 Kahramanyagmur33 kesinlikle ben çok memnunum şuan ne zaman bişey sormak istesem gece bile olsa dönüş yapr arar bilgi verir
Elifinannesi33 Elf33 Evet bende öyle duydum aslında bugün randevu aldım ama çok geç ya akşam saati geç geliyomus akşam saatinde bebeğim daha kotu olur diye gitmek istemiyorum yoksa bende o doktora dusunuyorm
Elifinannesi33 Elf33 bebeğim 1 haftadan fazladır ishal yeşil sarı renklerinde devlete gittim acilde tahlilde temiz çıktı ilaç vermedi hala ishal napacam bilmiyorm bide özele götüreyim dedim ishal sizin başınıza geldimi biliyomusunuz
Cansu4401 Elifinannesi33 yani diyer doktorları bilmiyrm ama ilgilenr canım bende yeni doğan döneminde gotrdum soru sormak istediğimde watsaptan yaziyodum hemen dönüş yapiyodu yani bilir ama bu işler cidden deniye deniye ogrenyoruz ama kötü bı doktor asla deyil