Guneymomm 4 yıldır robot süpürge kullanıyorum. Evden çıkarken açıyorum, diğer odaya geçince açıyorum. Hatta saatini programladık, kendisi her gün geziyor aynı saatte. Ben arkasından sadece yer siliyorum. Maraton var büyük süpürge, sadece yardımcım gelince açıyor haftada bir. Kendisi koltuk altlarına falan da girdiği için toz derdimiz bitti resmen. Benden çok iş yükü aldığı için bayılıyorum robot süpürgeye. Diğerini yine siz kullanacaksınız ama tabii ki siz bilirsiniz 🙈